måndag 23 januari 2012

Vanor och ovanor

När jag vaknade i morse så var den första tanken, nu går jag ner och sätter på kaffet...... nej just det jag ska inte dricka kaffe....... "nehäää" vad ska jag dricka då? Hur blir blir det då med stunden framför TV:n och datorn, det blev liksom inte det samma med en proteindrink. Sen var det dags att åka till jobbet och hämta schemat, då kunde jag ju passa på att äta i personalmatsalen...... nej visst ja!!!!! Nu sitter jag med den tredje proteindrinken och tycker jag saknar mina rutiner.. jag saknar MAT..... Men visst är det nyttigt att ifrågasätta sina vanor och ovanor och inte bara köra på dag ut och dag in i samma spår. Helt ärligt är jag lite emot drinkarna det är liksom "konsgjord mat" inget naturligt alls. Jag gillar "riktig mat" hemmalagat, ekologiskt, närodlat o.s.v
Jag klarade denna dag och den har väckt många tankar kring mina vanor och ovanor!!!!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar