söndag 9 januari 2011

I morgon är en annan dag!

Söndag och helgerna är på upphällning. Tillbaka till vardagen....hur nu det ska gå till??;) Jag startade med julbesöken redan i mitten av december sedan har det bara rullat på. Mycket folk, släkt, vänner och "betalande"boende . Så dessa sista dagar har det varit skönt att bara vara, inget bestämt, varit själv hemma och sovit så mycket jag bara orkat. Ines och jag har varit ute på småpromenader, idag hade det varit enklast att ha skridskor på fötter för "jisses" va halt.

Här kommer en kavaldkad av bilder:
Dimman låg som ett mjukt täcke över Edenryd

Ellie checkar in på Solgården

-Den är koftan känner jag igen??;)

Leif och Ellie

Lite av ALL maten vi tryckte i oss Nyårsafton

Emma fixade efterrätten

Gott nytt år!
Nu skulle jag haft en bättre kamera!!

Ellie a la Elsan

1 kommentar: